Factors that affect the process of application of the integration project in the Telebachilleratos of the Xalapa "A" school supervision zone

Authors

  • María Teresa García Cortés Universidad de Xalapa

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.8193042

Keywords:

Education, Telebachilleratos, Students

Abstract

In the present work it is expected to describe the internal and external factors that affect the process of application of the integrating project in the telebachilleratos of the school supervision area. Xalapa “A”. To address the integrating project, it was necessary to carry out a search for projects prior to this in the Telebachillerato "El Espinal.

 

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

María Teresa García Cortés, Universidad de Xalapa

Alumna de la maestría en Docencia y Evaluación Educativa de la Universidad de Xalapa

References

Piñeyro, M. (s/f). Planeamiento institucional: construcción del proyecto educativo institucional como proyecto integral participativo. Recuperado de http://www.rieoei.org/deloslectores/843Pineyro.pdf

Ruiz, A. (2010). Rasgos de 30 años Teba 1980-Tebaev 2010. Xalapa: Dirección General de Telebachillerato.

Hernández, R. (2006). Metodología de la Investigación.

Comunicación personal, enero 14, 2015, Encargado del proyecto integrador en el Telebachillerato “El Espinal”.

Comunicación personal, enero 21, 2015, Supervisora de la Zona de Supervisión Escolar Xalapa “A”.

Published

2015-07-08

How to Cite

García Cortés, M. T. (2015). Factors that affect the process of application of the integration project in the Telebachilleratos of the Xalapa "A" school supervision zone. Universita Ciencia, 4(Especial), 183–190. https://doi.org/10.5281/zenodo.8193042