Flexible Education and Digital Literacy of University

Authors

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.8239934

Keywords:

Flexible Education, Computer Literacy

Abstract

The technology is in all dimensions of life and has brought many changes, is present in entertainment, work, business, the professions, in daily life and even in relationships or partner. One area in which there has been more impact was undoubtedly social relations, especially in education. Communication between all stakeholders in education has become more open, multidisciplinary, multisensory and will gradually integrate all our activities, this leads to the need for digital literacy of teachers.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biographies

Martha Patricia Domínguez Chenge, Universidad Veracruzana

Es Licenciada en Ciencias y Técnicas de la Comunicación; licenciada en Sociología; maestra en Literatura Mexicana; maestra en Comunicación y Tecnologías Educativas; es doctora en Tecnología Educativa por la Universidad de las Islas Baleares, en España. Actualmente directora de la facultad de Ciencias Administrativas y Sociales

José Luis Bretón Arredondo , Universidad Veracruzana

Licenciado en Arquitectura; maestro en Docencia Universitaria; estudiante del doctorado en Educación. Actualmente es jefe del departamento de Publicidad y Relaciones Públicas de la Universidad Veracruzana.  

References

Domínguez Chenge, M. P., Bretón Arredondo, J.L. (2013). Educación flexible y alfabetización digital del profesorado universitario. Universita Ciencia, Vol. 2. Pág. 13-18.

Published

2013-01-07

How to Cite

Domínguez Chenge, M. P., & Bretón Arredondo , J. L. (2013). Flexible Education and Digital Literacy of University . Universita Ciencia, 2(3), 13–18. https://doi.org/10.5281/zenodo.8239934